Razgovarajući s klijentima o potrebama, brigama i strahu, dobiva se dodatna kvaliteta u procesu mirenja. To doprinosi kvaliteti odnosa u obitelji, te se time smanjuje mogućnost izbijanja sljedećeg sukoba.

Uloga medijatora je, stoga, vrlo zahtjevna jer medijator sjedi između dvije „vatre“, ustrajući u svojoj nakani da ostane neutralan i ne pristane uz ijednu stranu. Ta nepristranost je temelj povjerenja u medijaciji, i bez nje ne bi bilo uspjeha u procesu. Također, medijator ne odustaje od pristajanja uz obje strane istovremeno. Zainteresiran je da obje strane iz procesa izađu kao pobjednici. Pokušava sa strankama iznaći rješenje koje će biti zadovoljavajuće svima, i ne odustaje od stranaka sve dok se ono ne pronađe. Sve dok su stranke spremne razgovarati, sukob se može riješiti uz medijatora.

Dakako, nema nikakvih obećanja, jer do rješenja sukoba ne dolazi medijator, već stranke uz medijatora.

Za mirenje prošao sam osnovnu i naprednu obuku. Naravno, moje iskustvo rada s klijentima u savjetodavnom radu pomažu mi da lakše s ljudima uspostavim ljudski-topao kontakt i povežem se s obje strane. Važno mi je da se ljudi u mojem uredu osjećaju sigurno.

Licenciran sam izmiritelj, što znači da sam upisan u registar izmiritelja pri Ministarstvu pravosuđa.